keskiviikkona, helmikuuta 01, 2006

settii.

teervee. enpä ole vähän aikaa kirjoitellut tänne, koska olen ollut kiinni aina kaikessa tärkeässä (kunhan olen ollut laiska, minulla ei ole mitään tärkeää). alan huomata, että paska näytelmä on todella tärkeä prokkis minulle. tämän tauon aikana en ole tehnyt muuta kuin kärsinyt kokeista ja ollut kiinni vepsän jutussa. tulee kylmä hiki. joten niinkin hyvää juttua, kuin paskaa näytelmää, tulee ikävä vähemmän hyvien juttujen parissa.
asia vaan on niin. mut kyllä mä vähän toivon että vepsä ei lukisi uptt-juttuja, koska annoin hänelle just aineen. ei sillä, se aine oli tajuttoman huono. ajattelin, että jos kirjoittais vähän taiteesta, niin sai hyvä numeron (muut luokan pojat kirjoitti aiheesta jääkiekko). mutta siis tämä aine on täyttä paskaa. kerroin asioita, mitä pitää huomioida tehdessään arviointia elokuvasta tai muusta hökötyksestä. siinä ohi mennen kerroin, että teatteri esitykset ovat aina vähän erilaisia, joten esitys kannattaa katsoa moneen kertaa jos on mahdollista. siis nyt en puhu jonne putkonen-teoriasta, vaan siitä että niitä kannattaa, joka on totta. aine oli täyttä hevonvit..
siis kuka nyt haluaa käydä katsomassa juokse ku hullua tai sextonia toista kertaa? tervetuloa rakkauden näyttämölle jos haluaa taidetta, joka on mullistavaa. no heh. ei asiat nyt noinkaan ole. edellä mainitut esitykset eivät nyt olleet niin huonoja. vaikka nyt on ollut puhetta siitä juokse ku hullusta. varsinkaan sexton. se oli ihan ok. meidän koulussa jos kysyy, niin kaikki jotka ovat nähneet ovat pitäneet siitä!
sextonin aihe vaan ei hirveänä puhutellut minua, vaikka se nyt on aika hyvä aihe, koska olen itsekkin isonen! jee. elias kakistaa, yo. mut hienoo, kun kohta alkaa harkat. pääsee heittää settii.

tsaobombay!

Eeeelias

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

oi kun sinä eelias oot niin ihanan diplomaattinen:> terveisin elma

12:13 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home