keskiviikkona, toukokuuta 10, 2006

Ooooh...

Eka kerta ku käytän tätä bloggeri-tsydeemiä...en aivan tiedä mitä teen, mutta jospa kaikki menis hyvin ja tämä ilmestyis sinne muiden tekstien joukkoon.

Huolettaa, miten jaksaa vetää tulevat esitykset. Ihan ku mun pitäis siellä jaksaa TEHÄ oikeesti jotai. Biisitkin tuntuu menevän paremmin nyt ku on pitäny taukoo. Toivottavasti vire jatkuu vielä perjantai-iltanaki. Mut oikeesti! Mä oon päivät töissä ja ainaki toistaseks oon ollu illat tosi väsyny, mikä johtuu tietysti myös siitä et syön antihistamiinia. Voi tulla vähän passiivinen kummituseläin. No! Ei ole ongelmaa jota Masa ei voisi ratkaista!! ..köhköh...spiidi...köh.. Ja toisekseen ne oireet joihin mä syön antihistamiinia. Mun nenä joko vuotaa tai sit on täysin tukossa koko ajan. Ei kiva... Ei viittis koko esityksen ajan niiskuttaa ja niistellä.. ..sorisori....*niisk*..sorisori...

Viime päivinä on oikeesti vituttanu, mut jotenki sitä aina jaksaa pysyä pirteenä. Kyllä asiat vielä suttaantuu.
...parempi ois..