sunnuntaina, toukokuuta 07, 2006

Hey, Bungalow Bill

Olen viimeaikoina tuskaillut pääsykoejuttujen kanssa. Päätöksiä hakujen suhteen piti tehdä niin aikaisin Paskan esitysaikataulutuksista johtuen, että mieli on kerinnyt muuttua muutamaan kertaan. Pääkohde on pysynyt paikoillaan, mutta yksi lisäkohde tullut ja kahta olen ehkä heivaamassa poikke...jos ensi viikolla selviäisi tuleeko pääsykoekutsuja, päätöksiä voisi alkaa tehdä.

Sara ihanus oli pessyt esiintymisvaatteet.
Totisesti, täytyy käydä ensi viikolla pehmittämässä ja silittämässä se housuläjä; kangas on extra kopristuvaa ja rypistyvää laatua.

On tullut jauhettua Paskaa ja ihan muutakin ja nautittua uskomattomasta keväästä! Voiko olla mahdollista, että on näin lämmintä? (Sitten minä kesällä tuskailen, että voi kun olisi jo syksy...)
Saisi tosin sataa romauttaa edes kerran. MinäKIN kärsin jonkinsortin allergisesta nuhasta.

Musiikkiopistolla on tiistaina kevätkonsertti ja sinne menen soittelemaan sambaa...Haitari on minulle niin rakas. Olen innostunut soitosta mahdottoman paljon tämän vuoden aikana - on ollut enemmän aikaa palkeiden ja näppäimien äärellä. Jos saisi jotain valmiiksi vain...Zolotarjovin lapsisarjaa väännän nyt muuten vain. Se on vänkä. Haitaristani oli muutes matala e kieli poikki! Siksi se dissonoi. Nyt on korjattu ja "E" mörähtelee tavalliseen täyteläiseen tapaansa.

Taidan painua pääsykoekirjan äärelle...

Seuraavat vedot viikonloppuna. Sitten nähdään armas raggarijengi!


-Suvi-