maanantaina, heinäkuuta 31, 2006

Voita muuttumispäivä - lue lisää sivulta 2!

No minä tuskin tulen paluumatkalle, setistäni en ole vielä varma, mutta se selvinnee joskus.
Joo, täällä on tämmöstä, ja käsi on vieläkin rikki. En ole tehnyt mitään aikoihin, että eipä ole juuri kerrottavaa. Muutan omaan pihaan soratien varrelle ensi viikolla ja sitten minulla on vintti ja kellari ja pihavarasto ja kaakeliuuni. Läheisellä tiellä on myös vaahteroita. Kaupungista voin muutaman tunnin kokemuksella sanoa ainakin sen, että Björn Borg ei asu siellä, jos tällainen leikinlasku sallitaan.

Noh, olen minä kuitenkin lukenut Pink Floydin odysseia -kirjaa, pelannut Areena 4 ja Sim City 4 -pelejä, tehnyt pizzaa, matkustanut junassa, syönyt lääkkeitä, unohtanut syödä ruokaa, käynyt muutamassa mahtavassa konsertissa, vieraantunut kajaanista, uinut (alkukesästä lähinnä, nyt on liian kylmä), ajatellut ja ailahdellut. Soittanut en ole, mitään instrumenttia. Äsken kokeilin kapuloita käteeni, ja voi pojat, kun tekisi mieli soittamaan. Huomenna ehkä kasaan setin ja olen yksikätinen rosvo käsiriipukseni kanssa.

Joopasenjoo.

Ilkka

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Mikset oo pelannu Areena vitosta?

3:40 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home