sunnuntaina, heinäkuuta 02, 2006

Tämä se on kyllä semmoinen projekti. Minä olen yrittänyt nyt tiiviisti unohtaa vähäksi aikaa koko projektin olemassa olon, että saisin kaikkeen vähän etäisyyttä. Se, että mietin koko ajan esitystä, ei anna minulle yhtään etäisyyttä, enkä pysty mitenkään edes aloittamaan viimeisimmän vuoden purkua mielessäni. On niin paljon asioita ja tapahtumia.

Ja kohtahan sitä ollaan jo Seinäjoella. Aika menee niin nopeaa. Odotan sitä.

Kesä kukoistaa täällä etelämmässäkin. Olen ollut lähinnä töissä, mutta olen kerinnyt myös uida, lukea, ajella pyörällä ja syödä paljon omenoita! Enää kaksi viikkoa töitä ja sitten loma. Onnea sinne kaikille Töpöhännän ensi-iltaan, ja nähdäänpä kolmen viikon päästä, kun tulen sinne Kajaaniin pyörähtämään! (Jos tätä päiväkirjaa kukaan enää edes lukee..?)

k

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

karoniila!voimia viimeiselle viikolle!jospa nähdään kun tulet, näissä ympyröissä ja maisemissa ja risteyksissä ja kuvioissa ja saleissa on sinun tultava aukko!terveisin mannisen elina

9:58 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home