perjantaina, huhtikuuta 14, 2006

kerkesin

ekana tänne kai.

siinä se nyt sitten oli. eka veto. kumma, todella hyvä olo. ei mitään tuskaista "taideteon" jälkeistä oloa. ei mitään muuta kun hiton hyvä mieli. ja lavalla oli niin kivaa. tunnit vaan viuhahti ohitse.

ihanaa palautetta on tullut. vaikkakin sitä on aika vaikea ottaa vastaan. siis että, siinähän me ollaan. annettaan sitä mikä hyvältä tuntuu. ei ainakaan tietoisesti esitetä. trai esitetään toki. tämä on esitys. välitetään silti toivottavasti jotain. mutta ettei sitä mieti että toivottavasti minä sinua kosketan. kun minä vaan kosketan. olen läsnä. olemme läsnä.

lonttila sannoo että oon tomera kun kirjotan. ja sehän minä olen. lämpiöstä kuuluu iloista puheensorinaa. tässähän tämä ilta männöö. kiitos itse kullekin. sunnuntaina pannaan taas haisemaan.

hik.

sara

1 Comments:

Blogger Eino Saari said...

paljon kirjotusvirheitä mulla.

12:04 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home