maanantaina, lokakuuta 31, 2005

meikä on sitten se kebabmestari

joo,päätettiin tuossa yksimielisesti eliaksen ja samin kanssa että minä olen se kebab-mestari,sami on minun kebab-oppipoikani(kisälli), ja elias yltää arvonimeen turhis. tai joskus elias saattaa olla myös kebab-aktiivi,mutta se on vain hyvinä päivinä. kahva on kebab-tervehdyksenkin omaava kebab(!),pastori on läntisen suomen kebab-mestari,ja kemppaisen matti eteläisen suomen kebab-mestari. minä oon niinku kaiken muun mestari. niin.

joo ridge tulee maksiin. ridge on ollut tässä elämäni varrella sellainen suuri roolimalli ja suunnannäyttäjä, varsinainen mestarisankari.vähän niinku eino. ridge varmaankin antaa minulle taas eväitä elämään ja muuta semmoista. onhan se kommeekin. ja haluaa suomalaisen naisen. ridge, im your man!

-juho yli-lonttila