sunnuntaina, marraskuuta 20, 2005

joo


oishan se pitänyt arvata. nyt on menetetty taas yksi tosimies Harry Potterille. siltä tieltä ei ole kääntymistä.

tosiaan sunnuntailaiskuus/vitutus ilmassa tänään harjoituksissa. ainakin itselläni. alkava "koeviikko" ottaa nappiin, varsinkin kun meillä amiksessa ei siis tosiaan ole tätä lukion mallin mukaista "koe ja kotia"-systeemiä, vaan meillä on "koe ja seuraavalle tunnille"-systeemi. siitäpä syystä olen siis seuraavan viikon ihan vittupäänä kaikille. teininelämä ei ole helppoa. koulu kiusaa ja vanhemmat valittaa. paikallinen tommi läntinen näyttää vimpelin ek:lta mulle keskisormea ku oopelissa ei toimi käkkäri pakkasella. perkeleen makarooni ysi. +2c ja pakkasneste jäätyy.

tilkkutäkki-levy on ihan saatanallisen hyvä.päivääni valoistutti tänään ajatus kun ajelin tuossa hilippaa äsken, että minäpä olen Kajaanin omapoika, ja täällä minä vaan leikin ja laulan siksi että Kajaani olisi eloisa mestapaikka. Minä tykkään Kajaanista kyllä hitosti. Kuhmo on kiva mutta Kajaani on nastamestapaikka. Kuhmo on niinkuin kinu verrattuna kajaaniin, joka on miljoonan dollarin-pommi. miljoonan dollarin-pommi on semmonen loota jossa on törkeenä vilkkuvaloja joka laidalla,joulukuusi. star trek-tekniikkaa. äh.

mitenköhän se meidän esitys etenee? ei oikein itse tiedä ollenkaan. johtuu varmaan siitä kun ei ennen ole tommosissa ollut mukana niin ei tiedä mitään. nyyppä. torstaina oli mukava kun halailtiin. minuakaan ei halata tarpeeksi elämässäni, vaikka mä en sitä näytäkkään tai sanokkaan kun oon olevinani niin rankka ja iso rontti.mutta oikeasti mä olen herkkä nuor´poika, ja kaipaan kavereita ja halauksia ja tukea. onneksi sitä on meillä tuolla generaattorilla.semmonen lämmintunnelma,ainakin aina sillon kun kaikkia ei ärsytä. semmoinen yhteisö jossa voi vähän ollakkin, eikä tarvi jatkuvasti vetää päätä hartioiden sisään kun pelottaa.
eiköhän se ollut tälle viikolle tässä. terveex
Juho