keskiviikkona, syyskuuta 21, 2005

valkoinen hento nainen

alku kummastuksen jälkeen tunsin oloni kiusaantuneeksi siinä yksin heiluessa. olin erillainen ja kaikki sen huomasivat ja se ärsytti. en oikein osannut olla siinä kysymyksessä kiinni,varsinkin kun en keksinyt mitään kunnon kysymystä kahden asian väliltä,niin sitten oli semmoinen ei niin syväänmietitty kysymys mulla. ja kun ei osannut olla kysymyksessä kiinni ni oli jotenkin niin turhan oloista että siksi ärsytti ja ahdisti se. hyviäkin hetkiä tosin oli, mukavia ja mielenkiintoisia.

ärsyttää kun oli taas parin päivän tauon jälkeen mukava tulla harjoituksiin,mutta sitten kun ei oikein päässyt menoon mukaan,olin kuin kylmä kala,cold fish.
no ei siinä mitään. perjantaina on isäntäin Tololan ja Väisäsen kanssa ensi tunnustelut että mitähän noita musiikkijuttuja ruvettas kattelemaan joissa olisin itekkin mukana,niin sitä odotan aika innolla. voi olla melekoista kikkailua ja kiristelyä, sen näkee sitten. ja lauantaina serkun lapsen eli kälypuolen(?häh?)dd kastajaiset. Anni-sisko sanoi että minä olen siellä kuski, voi raato, menee ilmaiset konjakit sivuun. no, pitää sitä siskoa helliä konjakilla kun se on vantaalta asti tullut käymään. niin, viikonloppumenoja. sitten jos möllöttelis loppuajan...

... saakelin rehveli.

-juho