perjantaina, maaliskuuta 17, 2006

energetics - maanista

Olen noussut saamattomuuden alhosta ja oppinut tarttumaan kiinni!
Olen käynyt hammaslääkärissä (kaksi reikää ja kaksi viisasta hammasta, joista toinen ikävä kyllä kasvaa vinoon ja se on pakko poistaa - idiootti), tilannut ajan jalkaterapeutille, tehnyt punjabihousut(!), lukenut kirjoja, kuunnellut kirjoja, siivonnut, miettinyt, suunnitellut, ajatellut, oppinut, ollut aikuinen, ollut lapsi, ollut reipas, ollut ujo, stressannut, laulanut, soittanut, virkannut...ketä kiinnostaa, mutta olen saanut aikaan ja se tuntuu mahtavalta. Erityisesti minulle tuottaa hyvää mieltä, miten reipas olin eilen. hehe.

Tein eilen myös kemiallisia testejä kuinka vanhentaa kangasta. Kiitos Piki! Tuon tänään ne näytille. Katsotaan mitä sitten päätetään tehdä.

Ompelin eilen niitä punjabeja ja meinasin pudota kaivoon kun huomasin että olin tehnyt kaavojen leikkuussa emävirheen. Sain sen korjattua - ei huolta, kaikki hyvin.

On tarttumapintaa perusasuasiaankin, ja näin muutamaa viikkoa vaille ensi-iltaa tuntuukin ihan aiheelliselta. Ensi viikolla valmistunee pannumyssy kun Johanna ja minä lyömme pitkät hiuksemme yhteen.

olen energinen - toivottavasti aina.

-Suvi-